Noriu darbo
Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, savo srities lyderei, teikiančiai specializuotas paslaugas, šiuo metu darbui Vilniaus biure reikalinga (-as):

Noriu darbo, UAB

Vadovo asistentė (-as) – administratorė (-ius) (tarptautinė kompanija)

Atlyginimas atskaičius mokesčius970―1200 €
Skelbimas galioja iki:2024-11-02
Darbo pobūdis:
  • Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;
  • Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;
  • Asistavimas ir pagalba padalinio vadovui bei kolegoms.

  • Reikalavimai darbuotojui:
    • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
    • Darbo patirtis klientų aptarnavimo, administravimo srityje – privalumas;
    • Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
    • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
    • Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
    • Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.
    Įmonė siūlo:
    • Savarankišką, įdomų, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve;
    • Hibridinį darbo modelį - galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
    • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) 1450-1900 €.
    Kontaktinis telefonas: +37066226455
    Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
    Siųsti CV
    Noriu darbo http://personalogrupe.lt

    Noriu darbo, UAB

    "noriu personalo sprendimų grupė" (www.personalogrupe.lt) - daugiau nei 20 metų sėkmingai dirbanti konsultacijų bendrovė, teikianti personalo atrankos, mokymo, vertinimo paslaugas.
    Daugiau darbo skelbimų >>
    Rašykite mums kilus klausimams.
    Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
    tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
    Teiraujuosi dėl:
    Jūsų vardas:
    El.pašto adresas:
    Telefonas(nebūtina):
    Klausimai, pageidavimai:
    Prašome palaukti...