|
Mūsų klientei – tarptautinei kompanijai, savo srities lyderei, teikiančiai specializuotas paslaugas, šiuo metu darbui Vilniaus biure reikalinga (-as):
Noriu darbo, UAB
Vadovo asistentė (-as) – administratorė (-ius) (tarptautinė kompanija)
|
Atlyginimas atskaičius mokesčius | 970―1200 € |
Skelbimas galioja iki: | 2024-12-24 |
Darbo pobūdis: | Dokumentų rengimas, registravimas, korespondencijos tvarkymas, duomenų suvedimas į sistemas;Klientų atsiskaitymų sekimas, bendravimas telefonu su klientais (įeinantys skambučiai), informacijos apie paslaugas teikimas ir pan.;Asistavimas ir pagalba padalinio vadovui bei kolegoms.
|
Reikalavimai darbuotojui: | - Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo, administravimo srityje – privalumas;
- Geros anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word);
- Komunikabilumas, iniciatyvumas, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai, nuovokumas, gebėjimas paskirstyti prioritetus;
- Atsakingumas, kruopštumas, greita orientacija.
|
Įmonė siūlo: | - Savarankišką, įdomų, dinamišką, atsakingą darbą tarptautinėje kompanijoje, draugiškame kolektyve;
- Hibridinį darbo modelį - galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
- Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, bei darbo rezultatų darbo užmokestis (neatskaičius mokesčių) 1450-1900 €.
|
Kontaktinis telefonas: |
+37066226455 |