Darbo pobūdis: | Darbo aprašymas: ·užtikrinti profesionalų klientų aptarnavimą pagal nustatytus standartus; ·rūpintis keleiviais, kurti jaukią atmosferą traukinyje; ·tikrinti ir parduoti kelionės bilietus ir dokumentus; ·priimti, teikti maisto ir gėrimų užsakymus; ·tinkamai pasiruošti, prižiūrėti darbo vietą, palaikyti tvarką ir švarą; ·stresinių ir kitų operatyvių situacijų valdymas.
Reikalavimai: ·motyvacija dirbti klientų aptarnavimo srityje; ·pozityvus požiūris, paslaugumas; ·puikūs bendravimo ir komandinio darbo įgūdžiai; ·noras mokytis, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją; ·darbo kompiuteriu pagrindai; ·taisyklinga ir rišli lietuvių kalba, anglų kalbos pagrindai; ·privalumu būtų laikoma darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Mes siūlome: ·tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi; ·dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo; ·profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes; ·komandišką atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, karjeros galimybes.
Darbo laikas: pamaininis, slenkantis darbo grafikas Darbo vieta: Kaunas
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Atranką pradėsime vykdyti anksčiau nei baigsis skelbimo galiojimo laikas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
|