|
Maxima LT, ЗАО
KLIENTŲ KONSULTANTAS (-Ė) KOKYBĖS DEPARTAMENTE
|
Объявление действительно до: | 2019-01-18 |
Сфера деятельности предприятия: | Торговля |
Характер работы: | - pirkėjų konsultavimas probleminiais klausimais (raštu ir žodžiu);
- bendrovės struktūrinių padalinių informavimas apie pirkėjų skundus bei parduotuvių nustatytas su prekių kokybe susijusias problemas, problemų sprendimo kontrolė bei grįžtamojo ryšio pirkėjams užtikrinimas;
- skambučių centro (MAXIMA infolinija) veiklos kontrolė;
- ataskaitų ruošimas;
* Terminuota sutartis su galimybe įsidarbinti neterminuotai. |
Требования к работнику: | - geros anglų ir rusų kalbų žinios;
- geri darbo MS Office įgūdžiai;
- gebėjimas analizuoti ir sisteminti informaciją;
- konfliktų valdymo įgūdžiai;
- greita orientacija, lankstumas, atsparumas stresui; |
Предприятие предлагает: | - darbą savo srities profesionalų komandoje;
- laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas;
- tarptautines karjeros galimybes;
- privalumus perkant MAXIMA parduotuvėse.Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: 8 659 68959 ***.
Atsiliepdami į karjeros skelbimą ir pateikdami savo CV, Jūs patikite MAXIMA LT, UAB savo asmens duomenis. Išsamią informaciją apie mūsų vykdomą kandidatų asmens duomenų tvarkymą, apie tai, kokius kandidatų duomenis mes renkame ir tvarkome, kam juos naudojame, kiek laiko saugome ir kt., mes pateikiame Kandidatų asmens duomenų privatumo politikoje, su kuria galite susipažinti http://karjera.maxima.lt/ |