randu.lt
Mūsų klientas – moderni e-komercijos srityje veikianti įmonė, savo veiklą plėtojanti Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Italijoje bei kitose Europos Sąjungos šalyse

UAB Emplonet

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (Prancūzijos rinkai)

Atlyginimas atskaičius mokesčiusNuo 1000 €
Skelbimas galioja iki:2020-07-10
Darbo pobūdis:

Apie poziciją

Tau patikėsime darbą su esamais įmonės klientais: - Klientų konsultavimą popardaviminiais klausimais (techniniai klausimai, probleminių situacijų sprendimas) - Logistikos užduočių vykdymą - Reklamacijų valdymą - Pagalbą kitiems komandos nariams sprendžiant kasdienius iššūkius

Reikalavimai

Iš Tavęs tikimės: - Labai gerų prancūzų kalbos žinių (bent C1 lygis tiek raštu, tiek ir žodžiu) - Labai gerų anglų kalbos žinių (B2 lygiu) - Sėkmingos patirties dirbant fast-paced work environment klientų aptarnavimo, logistikos/transporto, pardavimų ar pan. sferose - Komandiškumo, empatijos, aukštos vidinės motyvacijos ir savidisciplinos - Greitos orientacijos, prisitaikymo prie pokyčių, gebėjimo veikti neapibrėžtose situacijose, pozityvumo

Darbo laikas

9-18 val.

Atlygis

Nuo 1.000 EUR į rankas Priklauso nuo patirties

Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2020-07-10 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...