Kandidatuoti pagal šį skelbimą
Rimi Lietuva
„Rimi Lietuva“ yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos įmonių Lietuvoje. Mes priklausome „ICA Gruppen“ – mažmeninės prekybos rinkos lyderei Šiaurės šalių regione. Mūsų parduotuvėse ir biure dirba daugiau kaip 3 400 darbuotojų, o tai reiškia, kad suteiksime Jums galimybę augti ir tobulėti. Tačiau svarbiausia yra tai, kad nors ir esame labai skirtingi, visi esame įsipareigoję laikytis šių trijų bendrų vertybių: paprastumo, įsipareigojimo ir verslumo. Jeigu ir Jums nesvetimos šios vertybės, čia rasite daug panašiai mąstančių ir draugiškų žmonių. Kad ir kas paskatintų pasirinkti „Rimi“, mes vertiname Jūsų pasirinkimą. Taigi prisijunkite prie „Rimi“ ir kartu darysime viską, kad kiekviena diena mūsų klientams taptų šiek tiek lengvesnė.

Rimi Lietuva, UAB

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (6 mėnesių terminuotas kontraktas)

Skelbimas galioja iki:2024-05-20
Įmonės veiklos sritis:Prekyba
Darbo pobūdis:Jeigu Tau svarbu:
  • Dinamiškas ir įdomus darbas viename iš didžiausių maisto mažmeninės prekybos tinklų Baltijos šalyse ir plačios karjeros galimybės visoje „Rimi Baltic" grupėje;
  • Galimybės asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui bei įvairios mokymosi programos;
  • Galimybė dirbti iš namų arba biure;
  • Kompetentingos ir profesionalios komandos palaikymas, draugiška darbo aplinka ir įvairūs komandiniai renginiai;
  • Konkurencingas atlygio ir papildomų naudų paketas:

                            - Darbo užmokestis 1200-1400 EUR per mėnesį prieš mokesčius;
                            - Mobilusis telefonas ir pilnai finansuojamos telekomunikacijų paslaugos;
                            - Privilegijos ir dovanos darbuotojams įvairių švenčių proga, parama nutikus nelaimėms.

Jeigu Tu:
  • Turi aukštąjį išsilavinimą ar esi paskutinių kursų studentas;
  • Turi puikias lietuvių kalbos žinias (rusų ir anglų kalbos žinios – pranašumas);
  • Esi komunikabilus ir lengvai bendraujantis;
  • Puikiai dirbi kompiuteriu;
  • Gebi dirbti su dideliu informacijos kiekiu;
  • Esi kantrus, punktualus bei paslaugus;
  • Puikiai sprendi konfliktines situacijas ir valdai stresą;
  • Esi sukaupęs patirties klientų aptarnavimo srityje (pranašumas).
Mes Tau patikėsime:
  • Konsultuoti klientus visais kylančiais klausimais (telefonu, el. paštu, socialiniai tinklai ir kt.);
  • Registruoti, analizuoti ir spręsti klientų problemas;
  • Bendradarbiauti su kolegomis iš kitų skyrių ir ieškoti problemų sprendimų;
  • Konsultuoti ir padėti kolegoms iš parduotuvių spręsti klientų bei sąskaitų faktūrų išrašymo problemas;
  • Dirbti ir administruoti lojalumo kortelių duomenų bazę.
Kandidatuoti per RIMI kandidatavimo sistemą:https://rimi.easycruit.com/vacancy/application/3343959/229097
Daugiau darbo skelbimų >>
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...