Lietuvos ypatingasis archyvas, VĮ

Vyriausiasis specialistas (buhalteris)

Atlyginimas atskaičius mokesčius700―780 €
Skelbimas galioja iki:2018-12-31
Darbo pobūdis:5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. planuoja reikalingų lėšų poreikį Lietuvos ypatingojo archyvo (toliau – Archyvas) uždavinių ir funkcijų įgyvendinimui, rengia programų sąmatų, jų pakeitimo dokumentų projektus, dalyvauja rengiant Archyvo metų veiklos planus;
5.2. rengia Archyvo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sąrašų projektus;
5.3. rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui:
5.3.1. informaciją apie periodinių valstybės biudžeto asignavimų poreikį;
5.3.2. informaciją apie ūkinius įvykius ir ūkines operacijas;
5.3.3. apskaitos dokumentus, kuriais pagrindžiamos įvykdytos ūkinės operacijos;
5.3.4. kitą su buhalterinės apskaitos organizavimu susijusią informaciją ir dokumentus.
5.4. atlieka Archyvo finansinių dokumentų išankstinę finansų kontrolę;
5.5. vykdo vidaus kontrolę;
5.6. teikia siūlymus Archyvo direktoriui finansinio ir kito turto valdymo srities klausimais;
5.7. rengia Archyvo direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
5.8. vizuoja pagal kompetenciją teisės aktų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
5.9. dalyvauja atliekant metinę inventorizaciją arba perdavimą keičiantis atsakingiems asmenims;
5.10. tvarko ir saugo bylas, už kurių sudarymą yra atsakingas;
5.11. atsiskaito už savo veiklą, nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Skyriaus vedėjui ir Archyvo vadovybei;
5.12. atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Skyriaus vedėjo ir Archyvo vadovybės pavedimus, susijusius su Archyvo funkcijomis.

Reikalavimai darbuotojui:4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti aukštąjį ar jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities ekonomikos arba vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos tvarkymo srityje;
4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus reglamentuojančius buhalterinės apskaitos tvarkymą, lėšų ir materialinių vertybių valdymą, mokesčių administravimą;
4.4. žinoti Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS), patvirtintus Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymais;
4.5. mokėti dirbti su Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų informacine sistema (VBAMS), Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacine sistema (VSAKIS), Finansų valdymo ir apskaitos informacine sistema (FVAIS);
4.6. išmanyti teisės aktų ir dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
4.7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
4.8. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
4.9. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.

Įmonė siūlo:Gyvenimo aprašymus prašome siųsti elektroniniu adresu v.stockuniene@archyvai. lt, informuosime tik atrinktus kandidatus.  Galimas darbas pusei etato
Kontaktinis telefonas: 8 5 2514210
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2018-12-31 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...