Job description: | Darbo pobūdis- Klientų užsakymų administravimas – kartono pardavimo proceso priežiūra ir valdymas;
- Kartono užsakymas iš tiekėjų, atvežimo proceso priežiūra;
- Kartono laminavimo planavimas;
- Kartono pervežimo iš subrangos ir išorinių sandėlių koordinavimas;
- Pagalba, priežiūra išorinių sandėlių dokumentacijoje;
- Pagalba pardavimų projektų vadovui sekant likučius, atnaujinant duomenų bazę;
- Klientų lūkesčių išsiaiškinimas, įmokų kontrolė, ryšio palaikymas su klientais ir jų informavimas viso produkto gaminimo proceso metu iki pristatymo momento:
- Glaudus bendradarbiavimas su kitais padaliniais, stebint užsakymo įgyvendinimo eigą.
Reikalavimai- Aukštasis išsilavinimas;
- Patirtis klientų aptarnavimo, administravimo, buhalterinės apskaitos, logistikos srityje;
- Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
- Geros rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
- Kompiuterinis raštingumas, geri excel įgūdžiai;
- Orientacija į klientą, gebėjimas dalykiškai spręsti kylančias problemas;
- Kruopštumas, dėmesys detalėms, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus.
Mes siūlome: - Stiprų profesinį tobulėjimą Europoje pripažintoje, inovatyvioje, augančioje įmonėje;
- Atlyginimą priklausantį nuo jūsų profesionalumo;
- Draugišką kolektyvą ir profesionalių kolegų pagalbą;
- Geras darbo sąlygas naujose patalpose;
- Darbuotojų vežimą į darbą ir į namus.
Papildoma informacija
- Darbo vieta: netoli Grigiškių (prie autostrados Vilnius-Kaunas) Trakų raj. Maišinės k. Darbuotojus vežame į darbą ir į namus įmonės transportu nuo Stoties, Spaudos rūmų, Grigiškių.
|