Job description: | Darbo aprašymas: •užtikrinti profesionalų klientų aptarnavimą pagal nustatytus standartus; •rūpintis keleiviais, kurti jaukią atmosferą traukinyje; •tikrinti ir parduoti kelionės bilietus ir dokumentus; •priimti, teikti maisto ir gėrimų užsakymus; •tinkamai pasiruošti, prižiūrėti darbo vietą, palaikyti tvarką ir švarą; •stresinių ir kitų operatyvių situacijų valdymas.
Reikalavimai: •motyvacija dirbti klientų aptarnavimo srityje; •pozityvus požiūris, paslaugumas; •puikūs bendravimo ir komandinio darbo įgūdžiai; •noras mokytis, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją; •darbo kompiuteriu pagrindai; •taisyklinga ir rišli lietuvių kalba, anglų kalbos pagrindai; •privalumu būtų laikoma darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Mes siūlome: •tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi; •dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo; •profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes; •komandišką atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, karjeros galimybes.
Darbo laikas: pamaininis, slenkantis darbo grafikas Darbo vieta: Vilnius
|