randu.lt
UAB “DPD Lietuva” (www.dpd.lt) – sėkmingai veikianti tarptautinė smulkių siuntų pervežimo įmonė, besiorientuojanti į aukščiausios kokybės paslaugų teikimą, vertinanti kompetentingus, motyvuotus, iniciatyvius, atsakingus ir nuolat siekiančius tobulėti darbuotojus.

DPD Lietuva

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Skelbimas galioja iki:2019-09-07
Darbo pobūdis:

Apie poziciją

Darbo pobūdis: - profesionalus klientų aptarnavimas bei konsultavimas telefonu ir elektroniniu paštu; - užsakymų priėmimas ir suvedimas; - visapusiška pagalba klientams ir sudėtingų situacijų išsprendimas.

Mes siūlome

Mes siūlome: - įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje; - draugišką kolektyvą bei motyvuojančią atmosferą; - asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes; - atvežimą į darbą ir iš jo; - draudimą nuo nelaimingų atsitikimų; - papildomo skatinimo galimybes.

Reikalavimai

- Komunikabilumas, mandagumas, atsakingumas - Pozityvus požiūris, noras mokytis ir tobulėti - Greita orientacija, gebėjimas rasti ir apdoroti informaciją - Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office) - Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu) - Anglų / rusų kalbos mokėjimas — privalumas - Panašaus darbo patirtis — privalumas

Darbo laikas

Darbo dienomis po 8 valandas

Atlygis

Nuo 600 EUR

Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2019-09-07 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...