Kelprojektas

Kelprojektas, UAB

Administratorius/ė

Skelbimas galioja iki:2019-05-31
Darbo pobūdis:Biuro veiklos administravimas

Įmonės dokumentacijos administravimas ir kontrolė (raštai, sutartys, įsakymai ir pan.)

Informacijos valdymas ir perdavimas vadovams

Bendravimas su klientais, svečių priėmimas (etiketo išmanymas)

Pagalba įmonės vadovams ir kitiems biuro darbuotojams




Reikalavimai darbuotojui:Aukštasis išsilavinimas, gali būti IV k. studentė/as (verslo vadyba, teisė, administravimas ar pan.)

Ne mažesnė nei 1 metų administracinio darbo patirtis 

Gerai mokėti lietuvių, anglų kalbas (žodžiu ir raštu)

Geros raštvedybos žinios ir geri darbo kompiuteriu įgūdžiai

Asmeninės savybės: atsakingumas, komunikabilumas, pozityvumas, tvarkingumas, puikus humoro jausmas




Įmonė siūlo:Profesionalų kolektyvą ir gerą mikroklimatą

Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes

Motyvacinius paketus

Atsakingą ir dinamišką poziciją



Kontaktinis telefonas: 869873082
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Kelprojektas

Kelprojektas, UAB

UAB „Kelprojektas“ – daugiau nei 60 metų patirtį turinti didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonių grupė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus, atliekanti teritorijų planavimo darbus, teikianti techninės priežiūros paslaugas. Įmonės veikla apima tiltų, kelių ir geležinkelių projektavimą taip pat statybos inžinerijos, geotechnikos, aplinkos inžinerijos sprendimus. Esame Švedijoje įsikūrusios „Tyréns“ šeimos dalis, kurios patirtį, kultūrą, orientaciją į darbuotoją bei įvairias inovacijas taikome ir savo veikloje. Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2019-05-31 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...