Įdarbinimo tarpininkavimo centras

Įdarbinimo tarpininkavimo centras, UAB

Biuro administratorė (-ius)

Skelbimas galioja iki:2014-10-12
Įmonės veiklos sritis:Paslaugos
Darbo pobūdis:- įmonės dokumentacijos ir korespondencijos administravimas;
- informacijos srautų valdymas: skambučių priėmimas/nukreipimas, el.pašto administravimas, klientų priėmimas;
- biuro aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis;
- pagalba organizuojant personalo atrankas;
- pagalba kolegoms kasdieniuose darbuose. 
Reikalavimai darbuotojui:- aukštesnysis išsilavinimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- malonus bendravimas, organizuotumas, lankstumas;
- gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai. 
Privalumai:- užsienio kalbų žinios. 
Įmonė siūlo:- puikias darbo sąlygas;
- draugišką kolektyvą;
- asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes. 

Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumą garantuojame.

Norėdami siųsti savo CV, spauskite mygtuką "Kandidatuoti pagal šį darbo skelbimą".
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
Įdarbinimo tarpininkavimo centras http://itc.lt/personalo-atranka/

Įdarbinimo tarpininkavimo centras, UAB

UAB Įdarbinimo tarpininkavimo centras teikia paslaugas darbdaviams ir ieškantiems darbo nuo 1993 metų. Mūsų pagrindinė veikla - darbuotojų paieška ir atranka, konsultacijos darbuotojų parinkimo klausimais. Taip pat teikiame paslaugas darbo ieškantiems: konsultuojame apie galimybę susirasti darbą ir įsitvirtinti darbo rinkoje, teikiame darbo pasiūlymus.


Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2014-10-12 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...