UAB Resursų centras
Mūsų klientė – jau dešimtus metus sėkmingai veikianti šiuolaikinė kompanija, teikianti generalinių ir specializuotų krovinių gabenimo geležinkeliais privačiais ir nuomotais vagonais paslaugas.

UAB Resursų centras

Administratorė (-ius)

Skelbimas galioja iki:2014-12-05
Įmonės veiklos sritis:Logistika
Darbo pobūdis:- informacinių srautų valdymas, skambučių valdymas, greitas informacijos rinkimas, teikimas ir paskirstymas;

-gaunamos ir siunčiamos korespondencijos tvarkymas, registravimas, sisteminimas, dokumentų bazės priežiūra;

-bendrovės dokumentų pagal dokumentų rengimo bei raštvedybos taisykles rengimas ir įforminimas;

-puslapių, duomenų bazių bei kitų duomenų atnaujinimas;

- įmonės klientų priėmimas ir nukreipimas;

- biuro patalpų bei turto priežiūra ir administravimas bei aprūpinimas darbo priemonėmis;

-įmonės biuro veiklos koordinavimas;

-asistavimas vadovui bei kitiems kolegoms.

Reikalavimai darbuotojui:- Puikios lietuvių kalbos žinios, geros anglų ir rusų kalbos žinios;

- Verslo etiketo bei raštvedybos taisyklių išmanymas;

- Biuro ir personalo dokumentų ruošimo taisyklių žinojimas;

- Puikūs organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;

- Darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel, Outlook Express, Adobe Acrobat ir kt.);

- Nuovokumas, sąžiningumas, atsakingumas, savarankiškumas, greita orientacija.

Įmonė siūlo:- Darbą perspektyvioje augančioje kompanijoje;

- Darbą jaunatviškame kolektyve;

- Geras darbo sąlygas bei kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą;

- Visas socialines garantijas.

Kontaktinis telefonas: +37067762683
Norite kandidatuoti? Spauskite "Siųsti CV".
Siųsti CV
UAB Resursų centras

UAB Resursų centras

Personalo paieška ir atranka
Daugiau darbo skelbimų >>
Šio darbo skelbimo galiojimo laikas baigėsi 2014-12-05 Daugiau darbo skelbimų >
Rašykite mums kilus klausimams.
Būsime labai dėkingi, jei pranešite mums apie pastebėtas
tinklapyje klaidas ar pageidaujamas funkcijas.
Teiraujuosi dėl:
Jūsų vardas:
El.pašto adresas:
Telefonas(nebūtina):
Klausimai, pageidavimai:
Prašome palaukti...